Mie

2005-12-23
09:10:11

de e inte farligt o blir äldre...
Kl.8,00 väcks man av att de e någon som dammsugar... När jag dammsugade vid 10,00 o Emil bodde hemma då va de alldeledas för tidigt hmm...vikken tidsuppfattning mina föräldrar har...vem vet de kanske e åldern ?? Inte nog me att man hör en susande dammsugare så hör man hur föräldrarna diskuterar om granens glitter e fint eller inte...

Pappa klär granen...
Pappa: Jag kan inte (låter som att de kommer från en 5-åring som inte vill ta på sig skorna)
Mamma: Men sätt de som du gjorde förra året.
Pappa: Men de blir ju så fjabbigt me de här glittret.

Mammas lilla orosmoment när hon ser julklapparna: O va många de e i år igen...

Finns de inte värre problem när man blir äldre, så ska de nog inte bli några problem för mig heller...


Nej pappa den e inte fjabbig, den ser fin ut ! ------------------>

Kommentar:

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2009-02-03 @ 14:20:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: