Mie

2006-04-15
18:43:28

5...vi hoppar över nästa o börjar på 7...
robbe o ja rullar en boll till varandra på hans nya studsmatta...jissus va skoj de e o hoppa...när bollen rullar utanför studsmattan 15 gånger då e de slut...efter 5 gången...

robbe: - alltså kan vi inte hoppa över nästa o börja me 7 istället annars blir de så snuskigt...
jag: - hmm...okej da...men vafö e de så snuskigt ?
robbe: - o ja vill inte ens säga de...
jag: - du menar siffran 6...
robbe: - ja de e så snuskigt...sex betyder ju hångla...
jag: - jaha gör de de...
robbe: - ja de gör de faktiskt...o de kan man ju inte prata om när man e i affären...
jag: - vadå ?! vafö kan man inte säga 6 i affären...
robbe: - nej...men de blir ju så pinsamt då...

nu e han ju 7 så nu kan han säg hur gammal han e om man frågar han...innan va de för snuskigt o säg...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: