Mie

2006-08-23
20:50:31

o så kommer "sally"
...ja va helt panikbefriad idag...o vem ha vi o tacka jo skolorna som skickar ut lite praktikanter här o var...så nu ha ja fått en praktikant oxå...men ja klagar absolut inte...

...stammisen även kallad sally kommer in 5 minuter innan stängning...

sally: - ee ha ni något smörgåsmargarin här ?!
jag: - hmm...nej...elle jo sånna där små...
sally: *tänker* - men då tar ja hmm få se 2 st...
jag: - okej ska hämta de till dej...
sally: - mmm för ja behövde lite smör...för mitt där hemma gick ut den 17 augusti o man vet ju inte...
jag: (som för övrigt e mycke känslig för utgånget datum grejer) - nej nej ät inte de...de hade ja kastat !
sally: - oj oj...men då får ja nog hem o göra de...

....egentligen vafö inte gå in i närmaste konsum o handla ett riktigt smörpaket...elle va hon ute efter råd om hur länge man kan äta gammalt smör ?!

Kommentarer:

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2008-01-09 @ 13:08:52
#2: Gardmari

I want to say - thank you for this!

2009-01-26 @ 14:32:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: