Mie

2006-02-07
20:36:33

pussel, säkerhetskontroll o projekt
mina ögon så dagens ljus vid 10,45 o i samma sekund väcktes öronen av de trevliga ljudet av en telefon...i andra sidan luren befinner sig min projektarbetkollega Kasson.

Kasson: - Sov du eller ?
Jag: - ja...
Kasson: - Skulle vi in till stan sen elle ?
Jag: - Stan...vadå stan ? skulle vi till stan ?
Kasson: - Ja, minns du inte vi skulle ju in o köpa ett sånt där album.
Jag: - nej...de kommer ja inte ihåg men de kan vi väl...

första vi gör e o framkallar dom sista bilderna till projektarbetet...under tiden går vi upp till Gabbe där vi möts av konkel Aston...vi bygger lite pussel...sen bär de av mot fotoaffären...vidare mot konsum där ett album inhandlas...vidare ner mot bilskolan där Kasson ska köra en sväng o ja få va passagerare...blev inte så mycke körande..blev mer säkerhetskontroll...sen projektarbete i X antal timmar men nu förhoppningsvis e vi färdiga !!!

Kommentar:

Interesting. No more comment :)

2009-07-21 @ 13:41:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: