Mie

2006-01-23
23:49:21

ooo vafö glömmer jag ?!
de e precis vad jag gjorde...missade idol...hur kunde ja ?! okej de e va inte jätte farligt...men tänkte bara att de kunde vatt kul o se :) men nästa program...då missar ja inte de...förhoppningsvis inte i alla fall...me mitt senildrama i hjärnan så vet man ju aldrig...men ja tro de här me senilhet e ärvtligt...men för all del föräldrarna känn er inte träffade...men snart börjar ja nog me med att säga "låste ja bilen?"...okej ja erkänner ja ha redan börjat...som sist parkerad mycket snyggt...vandrar ut från garaget o hem...vilket kanske kan va 100-150 meter elle nått...hela vägen funderar jag låste ja verkligen bilen ?! hmm...ja öppnar dörren o frågar föräldrarna om dom tror ja låste bilen (hur nu dom skulle kunna veta de)...osäkerheten tränger ner i latheten...ja drar mej tillbaka till bilen o låser vare sig den redan va låst eller inte...då va ja i alla fall lite duktig :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: