Mie

2006-07-25
23:21:37

1987 de va då allt startade...

Emma säger:jag ångrade mig
Emma säger:jag vill inte sova =)
mie - säger: smart
mie - säger:inte ja heller
Emma säger:fast man borde egentligen haha
mie - säger:jaja absolut du ha rätt
mie - säger:men va i kattsingen 4-5 timmar de överlever man på tänk vi e ju ungdomar
Emma säger:haha
Emma säger:jag känner mig som en pensionär
mie - säger:men en ung pensionär hhaa
Emma säger:haha
Emma säger:knappt över medelålder
mie - säger:precis 20-
Emma säger:haha
Emma säger:känns som om vi har levt föralltid typ
mie - säger:ja håller me
mie - säger:man vet ju inte nått annat när man inte fanns
mie - säger:så vi ha levt hur länge som helst
Emma säger:haha
Emma säger:precis. allt beror ju bara på vad man jämför med
mie - säger:precis du ha helt rätt
Emma säger:fan vad vi är smarta =)
Emma säger:så egentligen kan vi säga att vi varit med från början
mie - säger:precis
mie - säger:87 startade lixom allt viktigt
Emma säger:precis, det är det jag alltid har sagt, vad som hände innan är oviktigt
mie - säger:precis historia e helt onödigt kan inte hänt nått innan de startade ju 87
Emma säger:historia är liksom bara gammalt, man lär sig ju inget nytt
Emma säger:haha
mie - säger:precis vi lever ju nu
Emma säger:app. . .världskrigen är överskattat, vi kan ju inte göra ngt åt dem nu ändå

mie - säger:du ha rätt vi gillar ju inte ens krig
mie - säger:vi ha ju alrdig vatt me om de

Emma säger:precis, hade ju varit bättre om de sagt det till dom som krigade istället
mie - säger:ja för vi ha ju inte gjort nått fel


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: