Mie

2006-11-29
21:58:48

bananlådor...

jag geniet själv påstår att nej de behövs nog inga flyttkartonger sånt fixar man ändå...men så för att testa om e de här me bananlådor e min grej kör ja till en ica butik o frågor om ja kan få nårra kartonger...närmare bestämt 2 st...mer kan ju bara inte behövas...2 kr/st va priset...herrejissus här e de inga ruinerande på gång...o denna ica-butik vill dessutom skänka detta småskrammel till rädda barnen elle nått liknande...så ja fick 2 kartonger o på samma gång va ja en medmänniska...

...o så ska de packas...herrejissus vad skit jag har...o inte nog me att jag har så mycke skit ja vill ju inte kasta de heller...2 kartonger räckte ju inte ens till dvd-filmerna...i denna stund upptäckte ja min väldigt dåliga uppfattningsförmåga...så jag får helt enkelt hämta fler kartonger...o ja som inte ens va för kartonger innan...åker iväg till nästa ica-butik o där intar jag inte mindre än 6 nya kartonger...jag me 6 bananlådor på en lång hög i armarna...efter halva tredje kartonger började sikten skymmas så när de fylldes på då va de bara o chansa...men jissus va stark ja va ! hoppas människorna omkring trodde att de va böcker o bananer i lådorna...o nu X-antal timmar senare e en gardrob, ett skåp o fyra mediaställe me filmer o skivor tömda...o inte en ända låda e över...nu gäller de bara o balansera detta i en hög me kartonger...eller oxå inte...8 bananlådor e nu packade o ja ser ingen skillnad i rummet...detta kommer ta tid märker jag...


Kommentar:
#1: Noahanja

Great .Now i can say thank you!

2009-04-08 @ 10:16:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: