Mie

2006-11-24
22:18:17

de va verkligen mer avancerat än vad jag trodde !
...blir man trött i båda hjärnhalvorna när man ska hålla på me sånt där formält vuxna grejer ?! Ja verkligen ja trodde de bara va o klicka så vad man klar...men nej de ska va avancerat på alla sätt o vis !

Först ska de skaffas bredband...o då ska man fylla i nått konstigt nummer som jag inte riktigt förstår mej på...så ja får helt enkelt hoppa över detta viktiga fält...man får ju hoppas att de blir rätt...ingen bekräftelse heller...vågar man anmäla sig 2 gånger ?! chansning e nog lite dumt...så då skickar man ett sånt idiotmejl för sånna som inte riktigt förstår...sitter som på nålar o väntar på svar...

O så andra grejen...de kallas adressändring...trodde oxå att de bara va o klicka o så va man adressflyttat...men nej nej ! de ska legitemeras o hållas på...ja tog nått alternativ på legitemering som ja kan tänka mej alla 60+ människor brukar ta...inget annat förstod jag mej på...att inte sånt bara gör automatiskt...

o mitt tredje projekt e faktiskt inte på börjat...hemförsäkring ! de finns väl en hel massa o välja på...nån som ha nån bra som man ska satsa på ?!

o vafö nu allt detta vuxenarbete ?! jo de ha kommit till min ägo...mitt halva kontrakt tillbaka...



de e inte bara jag utan de e faktiskt bekräftat...

"Svårt med försäkringar?
Att teckna försäkringar är kanske bland det svåraste som finns. Men samtidigt som det är svårt är det också väldigt viktigt att ha rätt försäkringsskydd."

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: