Mie

2006-11-05
14:55:36

favorit i repris...
...eller favorit kanske ja inte ska kalla de...

idag...på jobbet...söndag 5/11 !

- någon måste köra bort till willys sen !
- men de kan ju ja för nu hittar ja ju !!!

helt glad blir ja för att dom ännu en gång litar på mej från mitt misstag sist då ja kom tillbaka utan att hittat...men denna gången vet jag ju faktiskt var willys ligger...de e sånt ja o toyotan har kollat upp...ut i kylan...men herrejissus va e bilen alltså den enorma bilen ?! går ett kvarter bort där står ju åket...bara tanken på storleken gör mej nervös...o denna gången e den fickparkerad ! alltså verkligen fickparkerad jag som e helt kass på parkering...som tur jag har så e den inte inparkerad...o eftersom gatan slutar o de inte finns nån vändzon finns de ju bara en sak o göra ! backa ! om de nu bara skulle varit o backa...även sånna små detaljer kan göra livet lite svårare...

när man har en back som inte e normal som på normala bilar...krävs de minst 5 minuter att komma på hur man ska få i backen...testar...rullar framåt...testar igen o rullar ännu mera framåt...de e ju bak ja ska komma...till slut efter mycke hjärnverksamhet kommer backen i...problem nummer 2 uppstår var i alla herrars frid finns backspegeln ?! okej ingen backspegel vänder sej om...helt svart ! på fullaste allvar ska ja backa me hjälp av sidobackspeglarna...ja säger bara ur vägen ! kommer väck o hittar willys visserligen kör ja till någonannans lastbrygga först men de ordnas upp o ja kommer rätt...stolt till tusen ! ja hittade !

o nu ska brödlådor från lastutrymmet in...först rings de på en klocka så en kvinna kommer ut...hon undrar vafö ja ha parkerat så långt ifrån...ja ha inget o dölja ja har alltid i mitt liv haft problem med fordonstorleks uppfattning o dessutom som sagt ingen backspegel...ja levererar...kör tillbaka o parkerar...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: