Mie

2006-11-15
18:55:21

inte tillräckligt vuxen...

...för att skriva på ett kontrakt...hur svårt kan de va egentligen ?! tydligen väldigt ! för annars hade ju inte bostadsgrejs tanten ringt till mej o lämnat ett meddelande om att ja missat skriva under 2 papper...de låg 5 papper i kuveret...tror man inte då att två av dom ska tillhöra en själv ?! jag tror det...

så jag hade bara halvkontraktat igår...hela grejen e nu fixad...bra intryck ja ger dom...verkligen ! o om ja anstränger mej riktigt noga står de att "samtliga papper" ska skickas tillbaka...vafö inte skriva alla me så att man hänger me direkt...men nu ligger ju visserligen läget till så att ja bara ha skickat tillbaka 4 i 2 omgångar...ja hoppas att de räcker...o eftersom ja redan uttnyttjat svarskuveret till de 2 första papprena så hade ja ju faktiskt inget kvar...så vad gör man åker ner till posten o frågar om dom har något kuvert o sälja till mej...han förklarar att han har bara 50 st o sälja till mej...nej tack ! ja ska inte göra om denna tabben fler gånger så ett räcker...men så förseslår postmannen att ja kan ju använda kuveret jag fick papprena i...de va faktiskt inte min idè denna gången...även fast den låter snurrig...o ännu en gång visar ja ett sämre intryck...först märker dom att ja inte förstår mej på kontrakt o sen...att ja inte ens kan köpa ett kuvert utan återanvänder deras...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: