Mie

2006-11-01
20:31:22

just de !
...va ju nästan som om ja hade glömt bort de men nej nej nej...detta e en himla vuxengrej...ica-kortet i plast ha nu kommit som ett brev på posten personligt till mej...
lägg märket till att de e personligt ! mina föräldrar måste känna sej stolta över sin enda dotter som numera har skaffat sej ett ica-kort...de e verkligen vuxet...men de e inte de ända kort jag äger...
nej nej nej...ikea kortet ligger oxå nära till hands...läs noga det e oxå personligt...ica-kortet e ju en klassiker...ikea kan i alla fall ändra utseende...

de övriga !
ica - tål att nämnas igen
ikea - de oxå verkligen bra grejer !
stadium - dom kan ju faktiskt ge mej rabatt på en o annan sko !
jc - funkar ju oxå...i form av klädköp
bibliotekskortet - hittar ja ju i o för sej inte men ja vet att ja har ett till o me 2 !
bankomatkortet - utan de...inget liv !
körkortet - de e mitt säkraste  bevis på att ja faktiskt får köra bil...
id-kortet - gammalt som gatan...va de nu e ?!
hm-kortet - visserligen påstod ja för hon inne på hm att dom glömt skicka ett till mej men de e sånt ja kallar vita lögner när ja inte hittar saker...men nu e de återfunnet !
csn-kortet - ja ja pluggar faktiskt lite...men blev inte de för gammalt igår ?! ja måste nog skaffa mej ett nytt dom ger mej ju fraktifritt i hårdare stunder på cdon.
patientbrickan - inte stammis på sjukan...men mitt va inte uppdaterat...o så ha ja inte fått nån svartremsa som kasson...e de bara stammisarna som får de tros ?!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: