Mie

2006-11-27
20:06:52

kan människor sprängas ?!
då kommer en av våra frukostgäster göra de...denna människa har ökat i diameter på de senaste halvåret så tröjan e sprucken...andas som om de vore hans sista andetag...o så idag...

vi säljer 10-kort med frukostar om man känner för det...så mannen:

mannen: - du du jag har bara en fråga !
jag: - okej...
mannen: - jo jag undrar om jag inte skulle ha något 10-kort o skulle vilja ha en frukost på en vardag vad kostar det då ?! (samtidigt han frågar kollar han upp på skylten med priserna)
jag: - då blir de 39 kr...
mannen: - men om jag skulle vilja äta på en lördag da ?!
jag: - aa då skulle de bli 49 kr...
mannen: - men en söndag da ?! (kollar fortfarande på skylten)
jag: - då skulle de me blivit 49 kr...
mannen: - men det e ju inte vad det står där ute på dörren !
jag: - nej de ha du helt rätt i för där står de frukost från 39 kr vilket innebär att den kan kosta mer än 39 kr...
mannen: - jajajaja ja bara undrade...

jag förstod inte riktigt meningen me den konversationen...de va ju mer som ett förhör !

Kommentar:
#1: Mikaelmoa

Merci for all the wonderful writings

2009-10-12 @ 11:53:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: