Mie

2006-11-22
23:38:43

onsdag...i ett trött tillstånd !
igår...när jag kände att jag va ordentlig o skulle gå o lägga mej någorlunda normalt...vill ju inte huvudet somna o inte jag heller...e inte sånt lite jobbigt...men nångång somnar man ju men då e problemet ju att man ska gå upp nästan igen...dagen i tider så att säga...

3.25 ringer mobilen upp mej...ett jäklar ljud så dags på morronen hoppas inte resten av huset vaknade skyll på mej i sånna fall !
3.45 kör ja o toyotan till kristianstad city...han för att parkera jag för o jobba av mej lite...
4.35 framme i city...lite skrajsen känns ju som man e förföljd...men de e sånt vi kallar inbildning...
8.00 tröttare än någonsin...kan man somna stående e de risk för de...

jobbar...jobbar...jobbar

13.00 slutar jobba...in i lite affärer...
15.?? försöker öppna den där förbannade garageporten...jag e sämst på de näst efter parkeringen...handbromsen dragen...växlen i friläge...rutan nervevad o hela jag hänger ut genom rutan för o kämpa med nycklen...bilen gör mej nervös...stänger av motorn...efter några minuters kamp med nycklen...kommer ja äntligen in ! på tiden de ska inte ta flera minuter...men som sagt de e en svaghet jag har...

kör iväg igen...graven där morfar bor...fyller ju faktiskt år...egentligen har jag ingen koll på de...men tur att andra har de...kör till preem bokar ett släp...ja ska ju faktiskt flytta då behöver man sånt...gillar inte preembensin...kör till jet 10.02 kr/l tankar toyotan...de e ju alltid jag o männen på alla bensinmackar ha nog aldrig sett en kvinna tanka...

kommer hem startar min vän laptopen...pluggar i flera timmar tills nu ! men de funkar ja ha ju fått den goaste låten på länge..."Michael Andrews & Gary Jules - Mad World"...

nej nu över till vettigare saker...bilddagboken...kanske lite sömn sen oxå...

imorron 13-19...men en praoelev på halsen...men ja ska inte klaga !

Kommentarer:
#1: http://malle87.blogg.se

haha.. din kommentar va skojig.. men nää..ingen framgång :P haha

2006-11-22 @ 23:53:27
#2: http://malle87.blogg.se

haha..du e ju skojig. hänger dui nte alltid ut genom rutan..? haha
du e rolig du!

hallå...? din morfar o min mormor fyller ju tå på samma dag då jue.. tufft!

vadå ska vi köra släp hem till dej..? haha.

fan..sätt praoisen på all skitgöra ;D haha..skojar bara..
de e inte skoj. jag mena. man ha ju ajsälv vart sån en gång i tiden :P haha

natti

2006-11-22 @ 23:56:52
#3: mie

haha jo egentligen men denna gången ramlade ja nästan ut av ansträngning hehe :P nej nej min morfar fyller år imorron men du vet ja ha ju bilen i kristianstad då så han få lixom firas en dag för tidigt...släp ?! jag o släp !!! ha du hört den kombinationen förr nej nej nej ! inte jag ! ja vill helst ha mina saker hela o inte kring hela E22:an de blir pappa elle emil som fixar de...ja kör slappstuket me mina praoelever...du vet inget o göra o ja släpper dom...de e alltid så ja önskade att mina handledare gjorde me mej !

2006-11-23 @ 00:04:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: