Mie

2006-11-08
20:36:58

på lägenhetsvisning...
...me nårra andra människor...o va e de första ja märker till min besvikelse...ta av er skorna innan ni går in i lägenheterna...men var e dom blåa plastpåsarna...nej detta e inte som på tv inte...men lägenheten va i alla fall inte till nån besvikelse...kanske mindre än va mitt ögonmått föreställt sej men i övrigt i topp verkligen i topp...så därför blir mäklartanten utfrågad med alla mina massa frågor...

så om ja ha tur kunde ja kanske få en tvåa...för övrigt har jag tackat ja till ettan...så om inget annat händer då e de ja som bor i skåne från o me den 1 december...

nu e ja verkligen vuxen !


ringer återigen canal-digital...kommer fram tro det eller ej...på nått sätt kanske ja kan få tv 3...de va lite oklart från hennes sida...o själv e ja ju inte så kunnig inom området så ja väntar helt enkelt o ser...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: