Mie

2006-11-27
19:54:24

ringer till kundtjänst !
tillhör inte ovanligheterna...men jag brukar inte plåga en o samma kundtjänst hela tiden...idag va de inte mer eller mindre adamo ett bredbandsbolag...

eftersom jag beställde på ett obegripligt sätt e de ju bäst o ringa o kolla upp saken...de e ju faktiskt bredbandet det handlar om...de vill säga yttersta viktiga saker...ringer o hon konstarterar att nej ingen anmälning från mej e gjorde...så ja kan inte va som andra moderna människor ja får ta de över telefon...som värsta förhöret...

telefonisten: - säg efter mig "härmed beställer jag..."
jag: - härmed beställer jag...

o de säger hon att hon spelar in...aja nu ha ja lagt mitt ord på de där...o va e de kvinnan utbryter sig ?! att detta kan ta upp till 4 VECKOR !!!! de e ju inte klokt...4 veckor....de e ju lika med en månad...

de e när jag hör att 4 veckor...jag inte behöver tvivla på att internet o allt vad som tillhör...e ett så kallat beroende...

Kommentar:
#1: Alexsilja

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2009-05-20 @ 09:23:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: