Mie

2006-11-11
22:44:56

snart kommer domen...
...mitt konto e inte kollat på år o dagar...nu ska ja våga ge mej in o ta en titt...måste medge att ja e aningens orolig...ja som ska bli vuxen borde ha koll på mina ekonomiska tillgångar...


nu e de gjort...men jissus va mycke minustecken de va på kontoutdraget...vilket betyder att jag överanpassat mej till mina ekonomiska tillgångar...o så skyller ja på de höga bensinpriset som ja senast imorse tyckte va lågt...men nej de e inte lågt...de ser ja på kontot de...10.09 kr...men så här skrivet så ser de ju rätt billigt ut...

hur e de nu ?! blir bensinen billigare om de e mindre krig i irak...elle e de bara nått ja ha fått för mej ?!

Kommentarer:
#1: http://malle87.blogg.se

de e nog ngt du ha fått för dej. HAHHAAHHAA

2006-11-15 @ 18:54:10
#2: mie

haha :) de e ju inte omöjligt att de e nått ja fått för mej haha ja e ju inte så bildad inom området :P

2006-11-16 @ 23:24:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: