Mie

2006-11-27
22:04:53

sune
undrade just va katten höll hus men så går man in i huset o vem ser man sune fetaste katten på denna sidan sverige...


 


i huset ha de hänt följande när ja kommer hem...

- aaa hon tycker me de luktar konstigt...(3 grannkvinnor ser mitt inträdande i huset)
dom konstaterar att de luktar brandrök...jag konstaterar oxå att de luktar brandrök...2 av kvinnorna ignonerar de o går iväg...så vilka blir kvar jo jag o kvinnan med rullatorn...eftersom man ska va vänlig mot sina grannar kan ja inte lämna henne där ensam i oro om rök...så jag går runt o luktar o känner om de e varmt på dörrarna...en dörr blir ja misstänksam emot...så vafö inte ringa på...tanten öppnar ju inte...så rullatorkvinnan ringer på lite till...till slut öppnar tanten o undrar vad som händer...men hon påstår att hon inte varit klantig vid spisen...vi tror henne o ger upp bransökeriet !
                                                                                                                                                                                            

Kommentar:

Great site. Good info

2010-05-05 @ 14:40:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: