Mie

2006-11-01
18:34:55

vatten...curry o coca-cola...

...dagen börjar alldeles för tidigt i en vattenpöl...konstigt nog blir den ena foten blötare än den andra...hoppar in i toyotacar...gasar iväg o ut...hade de vatt längre till kristianstad o ja hade befunnit mej på sjukan elle i kistan nu...de e tröttheten som spelar me mej...

o såklart ska ja testa på min äggkokarkonst idag me...visserligen  i mildare skräck men ändå i skräck...o för att få fram dom närmast perfekta äggen måste man ju kontrollknäcka...ägg nummer ett i oerhört flytande tillstånd nog för att vissa vill ha löskokt men detta var närmare råkokt...testing nummer 2 i oerhört gudomligt skick...bara en liten bränningsdetalj i de hela...vattnet va i alla fall varmt de kan ju mina fingrar intyga...

...o vad gör inte dagen om de inte finns klantighet...

tappa gärna en burk med currydressing på skon...de blir ju kryddit i alla fall...så nu e min blåa sko gul oxå...men eftersom jag upptäckte att de va hål rätt under o upp så e dom faktiskt i slängningsbart skick...de e alltid lite hemskt o kasta skor tycker ja...dom ha ju ändå levt nära på ett tag...

min pricksäkerhet ha väl aldrig vatt i bra skick...kastar en filpaket på avstånd...meningen e att den ska pricka i papperskorgen o inte på kanten...folk i kö...o de flyger filmjölk...mmm de e så de kan gå när ja släpps lös på eget uppdrag...men ingen skada skedd lite fil på golvet ha väl ingen dött av...

...inte bara ja som e klantig en kund tappar en colaflaska i golvet o såklart e ju denna flaskan i glas...så ja de blir cola rätt mycke cola o glas på golvet...


"allt e bra om man inte gör det dåligt"


Kommentar:

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

2009-06-01 @ 09:51:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: