Mie

2006-10-17
20:46:11

avföring...erotik och ICA-kort !
...efter en dag på jobbet...går ja bort till bilen som e parkerad så långt bort man kan komma på gatan...de e de som kallas parkeringsproblem...inte nog me att en fågel valt att just avlägga sin avföring mitt på min ruta...så e de nått snusk som även lagt en lapp under torkaren...bilen e ju inte yngre medelåldersbilen direkt o så 2 bilkuddar där bak...men så i alla fall nu e man inbjuden på nån erotikmässa i kristianstad...men nej tack !

lappen va bara till o plocka bort värre va de me avföringen...in på närmsta bensinmack...fram me såndär vattenskrapagrej me nått mjukt på...rutan skinande som ny...så imorron ingen avföring på mina föräldrars bil tack ! inte så länge ja håller i underhållet...

o efter de avföringsbestyret vidare in på maxi för att...inhandla bonaqua...o så över till något vuxet...
...ja alltså denna gången så e de verkligen himla vuxet...
jag har nämligen som resten av sverige oxå gjort nån gång i livet...
alltså skaffat ett ICA kort...för tillfället e de bara tillfälligt...men om 4 veckor kan ja oxå ha ett sånt där i plast som alla andra...




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: