Mie

2006-10-31
19:08:29

förvirrad om nåt !
...på jobbet...diskar en av dom lite större brickorna står där i tankevärlden...helt plötsligt hör ja hur de smattrar vatten mot min sko...vafö inte ta bort skon om de rinner vatten på den...jo men visst ! kanske borde slutat diskat o stängt av vattnet oxå...nej nej...man kan inte tänka på allt...foten va ju borta...de blir lite blött kan man ju säga...men va gör väl de när de finns flera meter o åter flera meter torkypapper...

fick en liten statistik inblick från ett cafè...100 000 kr går åt till spill varje år...som t.ex flera meter torkypapper...borde ja känna att ja bidrar till detta spill ?!

Kommentar:
#1: http://malle87.blogg.se

asså meeerie..jag blir så trött..! haha.. fast de kanske beror på klockslaget o jag e helt sleten efter min motionäriska plan idag, simningen.. åhh..påminn mej att aldrig simma mer..=) haha. jag ha redan träningsvärk i magen! haha!

2006-10-31 @ 23:33:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: