Mie

2006-10-29
22:04:09

idag söndag...imorron verklighet !
...dagen började egentligen för tidigt o klockorna runt omkring mej e ställda snurrigt olika...de e ju bara dom i närmaste man orkar ställa rätt...

...kommer till jobbet...kassan ur funktion...sådär lagom trevligt...modernt samhälle e ju lika me kortbetalning...men så nej hela dagen...vi har fått leva på kontanter helt enkelt...

 tankning en viktig funktion...o känns miljövänligt me en grön pump faktiskt...

imorron elle kanske ja ska kalla i natt ska ja ut o göra vägen osäker igen...ja ser helst att dom flesta stannar inomhus...de där me o kolla in andras lysen e ju min grej...de e helt bländande,,,från imon e man fast anställd...o så e de ju så att ja ska koka ägg imon...de e min största skräck...jag,plattan,äggen o vattnet...ja blir nervös av bara tanken...jag ha aldrig kokt ägg helt ensam förr...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: