Mie

2006-10-17
21:53:45

jag tror jag e lurad !

...när ja trodde att ja gjorde ett 50% klipp så blev ja nog lurad...datorn tjatar om att den vill ha ett nytt virusprogram så kan ja bara säga nej...absolut inte ! de e ju som att förbjuda sjukvård...så ja märker att csn har ett virusklipp till mej...stressar in o beställer ett sånt...de e ju rea sånt kan ta slut...så skickas de ett mejl till mej...o dom verkar vilja att man ska betala...o eftersom ja känner att då kanske de e bäst o betala...internetbanken till min hjälp me dosan i högra handen...betalar ja in va de nu kostade...

som tack får man inget mejl om bekräftelse...o inte ens ett virusprogram ha kommit...borde ja känna mej lurad ?! eftersom jag tror att ja e de så söker jag upp hemsidan en gång till...letar efter ett telefonummer men de verkar va som bortblåst...ja tror nog att ja ska in o mejlterrorisera lite...


mejlet...som ja ska få svar på inom 72 timmar...ja sitter som på nålar !

Grejen är den att jag beställde över internet och fick ett mejl om att betala virusprogrammet...jag betalade men har inte fått någon bekräftelse av något slag. Ska jag känna mig lurad eller när kommer mitt virusprogram ?

Med vänliga hälsningar

/ Marie


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: