Mie

2006-10-11
00:01:14

mellanmålet !
...idag ha de faktiskt vatt på jobb på schemat...ibland e ja inte bara lat...så där lagom lite o göra...

o så kommer de in 2 grabbhalvor...vet inte om dom hade alla hemma...den ena vill alltså ha mellanmål;

kunden - alltså ja vill ha mellanmål...
jag - aha okej....
kunden - har ni det ?!
jag - de beror ju på vad som menas med mellanmål...
kunden - men alltså ja vill i alla fall ha mellanmål !
jag - hur definerar du mellanmål ? så kanske ja kan hjälpa dej...
kunden - hmm...ja alltså frukt de e ju mellanmål.
jag - men de ha vi inte...kanske en baguett ?!
kunden - e baguett mellanmål ?
jag - de beror ju på vad man tycker men de kan va de...elle kan de ju också va kvällsmat...ska de va en baguett ?!
kunden - mmm men de e ju bara om det är mellanmål...*tänker* men jag tar en sån då !

o ja som trodde att frukosten va dagens viktigaste mål...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: