Mie

2006-10-06
00:36:48

torsdag...5/10 chansar ja på !
...så idag...vad har hänt ?! de e som att läsa livet från den arbetslösa sidan...

telefonen ringer...de e då livet vaknar upp...upp till city en tur...hem...upp till city igen...man kan springa fram o tillbaka när man ändå e arbetslös...de e inget som tvingar en att göra allt på en gång...hem igen...kasson o ja funderar på att plugga lite men nej ! vi vill inte de...lite film...lite efterlyst o så en kvällspromenix...de e ju riktigt kallt nu för tiden...de e så att man behöver vantar så att man kan vänta lite me jacka...

o så i afton...va de baktag igen...eftersom mamman i familjen kände att hon o hennes kollegor ville ha muffins e ju inte ja en sämre dotter än att uppfylla denna önskan...visserligen blev ja ju frågad tidigare men de känns bättre på kvällstid...

...men så av en ren slump kollade ja ut...va e de ja ser ?! jo en ambulans precis utanför mitt hus...jaha då e de väl en gamling som ska in till sjukan tänker jag...så himla fördomsfull...eftersom ja e lite nyfiken måste ja kolla vilken av mina grannar som inte ska sova i sin lägenhet i natt...kommer ut en liten grabbhalva stackars liten !


...eftersom klockan va mer än vad ja får väsnas så använder jag en traditionell ballongvisp...o så ska man smälta smöret...så otäckt de ser ut...men sen ser de lite normalt ut...min grillvante...sönderbränd...råkade sätta den mot gallret...de luktar lite illa o så visar man inte ägaren av vanten brännskadan direkt...förrän nästa gång man ska använda den...då ha de ju slutat o lukta...vi e inte den moderna svensson familj...så därför har vi ingen diskmaskin...ja vet de e år 2006 man kan tro att de e standard oss vem som helst...egentligen tycker jag de...men mina föräldrar tycker inte likadant...så därför får ja diska me såndär diskborste...fördelen utan diskmaskin kan ju va att de e kul o hälla i diskmedel...de gillar ja ! klockan blev lite mera...närmare bestämt 23.40...de e när ja ser att de e lite mycke smet över plåten som jag förstår vafö ja bara får ut 30 st när man ska få ut 45...

Kommentarer:
#1: http://malle87.blogg.se/

alltså..de muffinsena ser ju inte såå goda ut. haha.. men du.. du ha väl sett min underbara lasagne på bilddagboken? folj hela min dag.. du får inte hoppa över ett enda foto, läs alla! :D:P hehe. kramkram

2006-10-06 @ 17:53:17
#2: Anonym

De VA JU mycket gnäll

2006-10-06 @ 18:21:05
#3: Anonym

När ska jag få några BULLAR DIN PAPPA

2006-10-06 @ 18:22:37
#4: Anonym

NU blev du snopen va så mycket komentarer

2006-10-06 @ 18:24:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: