Mie

2006-09-25
22:09:51

de e mina syskonbarn de !

robbe: - vilken jävla idiot har skapat den här faniga låten ?!
jag: - du va sa du ?!
bella: - inte svära !!!


på tal om film...

bella: - alltså när ja va oss pappa då såg ja på katten i hatten...o de e ingen skräckfilm.
jag: - aha...men ha du kollat på nån skräckfilm ?!
bella: - aaa en gång då vågade ja inte titta...då fick ja blunda !
robbe: - men alltså skräckfilm e ju sånna som typ e när de e 7-årsgräns o så...


o hur blev jag inblandad i den diskussionen ?!

bella: - jag e ju ett barn...o robin de e du oxå för de ha mamma sagt...
robbe: - men hallå mie e ju oxå ett barn !
bella : aaa !



de va meningen som en födelsedagspresent men...glömmer man saker framme o de kommer en 3-årig tjej på besök får man skylla sej själv...o eftersom de då inte blev riktigt rättvist fick vi ju åka till leksaksaffären o hitta nått te grabben oxå...men eftersom nu "stinkisarna" inte tillverkas mer får han ju välja nått annat trevligt...valet blir anjovisgodis o maskar...skämtprylar...vikket skräp egentligen...o eftersom ja inte ha minnet riktigt på plats...så glömmer ja ju pengarkortet i bilen..."alltså mie du e ju knäpp !"

Kommentar:

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2009-11-04 @ 07:34:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: