Mie

2006-09-23
00:28:54

idag som freda...
...va allmänt sådär hjälplig hemma...på 20 minuter i stress hann ja me de ja annars inte gör på en hel dag...då man bara e allmänt lat...tog väck tvätten från tvättställningen...tog väck disken från diskstället...slängde hur mycke skräp som helst...hela jag blev vinglig av allt skräp...för mycke last i händerna kan man säga...de e min nya grej...ska hjälpa till mera...men inte så ja sliter ut mej...

...så efter att ha slängt hur mycke skräp som helst i för många olika cointainrar...just precis de va sån där sorterings skräp...tänkte ja att de va tid för o jobba av sej litegrann...3 timmar...då sliter man inte ut sej för mycke i alla fall...o så investerad ja i nya grejer...jajamen ett laptop-ställ...ska va bra tror jag...datorn kan lixom andas bättre o så stod de på förpackning att de blir så ergonomisk bra...funkar kalasbra !!! ja trivs me mitt nya inköp...

...o så kommer man hem o vem ringer om inte bror nummer 2...fredagskväll...hmm...finns de verkligen annat han kan vilja än att ja ska hämta mat ?! nej absolut nej...men va gör de ja gillar ju o köra bilen...men dom på pizzerian tror ju att ja svullar för ofta...o så ikväll...2 filmer har lixom avtittats; krama mig...mmm...väldans bra film nöjd me de köpet absolut ! o så babylonsjukan...oxå en väldans bra film...

antagligen kanske dax o sova av sej litegrann...de e ju inte så man går arbetslös imorron...

o så e ju inte köttfärspajer direkt min grej...de va inte riktigt meningen att vi inte fattade riktigt hur man skulle göra...så sisådär 18-20 pajer fick ja äran att kasta ida...o så e ja ju väldigt dålig på o parkera oxå...mmm så e de !

gonatt o hej !

Kommentarer:
#1: http://malle87.blogg.se/

ja jissunam..marie. vad e de nu du vill ha ? :P haha. hehe.. jag menar.. hjälpa till.sådär.. så mkt? ;P haha. menar bara. vad ha du för baktanke? haha. skojar! kram på dej min hjälpiga vän :o)

2006-09-25 @ 12:51:57
#2: mie

du vet ja kör aldrig på baktanke...nästan :P

2006-09-26 @ 01:37:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: