Mie

2007-04-19
20:11:55

ett ansikte som jag
på ett jobb...stegar in klockan 6 ytterst vanligt ! min kollegas nästsista dag...yepp o de va inte så länge sen som "de e i april...men de e ju jättelångt dit! " tiden går tokfort...en smörgåstårta garneras o va händer jo om inte ja får super nice besök...emma min växjöpolare tågar in ! mycke trevligt besök :) hon pluggar o ligger i den tjejen...lunchen kommer o de e verkligen tokmycke...de kan man inte skoja bort...nej nej ! alla e megahungriga...

kommer in i bageriet o ser en tårta...me tattigaste bilden på uber länge ! på en studentmössa-tårta...vem tusan e då på denna tattiga bild...jo en ovetande person...personen i fråga e jag ! tårtan ska ju inte göras för o bara göras nej nej...annons...skyltfönster...jaja hela kristianstad får se mej i tattighet...hoppas ja e oigenkännbar...

Kommentarer:
#1: Mari

Du är oigenkännbar! ;-)

2007-04-24 @ 12:07:26
#2: mie

haha låter ju toppen :)

2007-04-24 @ 22:33:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: