Mie

2007-04-09
19:32:59

som en påskmåndag med söndagsfeeling !
väcks av " nu e de nån som ringer du kanske borde svara..." nej men svara i ett trött förvirrat tillstånd...de e mitt work o emma i andra sidan...ja frågar hastigt om ja försovit mej när ja märker att ja ligger i soffan...men nej så va inte fallet...ja ska komma tidigare min hangaround ha blivit sjuk...stackars att va sjuk e piss ! ja kommer glider in o börjar jobba...lite segt idag måste jag insticka ! men tiden rullar ändå...vi jobbar o allmänt mest jobbar ! jobbiga kunder e sånna som...sitter kvar i de "andra" rummet till stängning...de kan göra en aningens stressad när man vill stänga...ja o amanda stänger o stämplar ut !

imon e de mer slitardag som gäller...o ja ! jag orkar...när ja slutar orkar då e ja död o innan dess kan ja jobba o göra vad som helst hur mycke som helst...

Kommentar:
#1: Amundmona

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.

2010-02-10 @ 09:01:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: