Mie

2007-04-20
21:57:42

som ett hejdå !
...idag dagen jag blir boss...nej så e de inte men mer ansvar kommer läggas på mina axlar...frågan e om ja tycker de e bra ?! litegrann bra kan de va o sätta lite prov på mej...men mesta dels gör de mej nervös o aningens stressad ! massa saker som ska tänkas på som ja inte tänkt på att man måste tänka på innan...

när en fråga som sådan hur mycke mjölk tror du att vi borde beställa hem ?!

ojoj hemskt mycke oj...de ha lixom inte funnits i min tankebana innan...men så helt plötsligt ! men som ansvaret ja fått ska ja ta väl hand om...idag dessutom tokmycke o göra ! men livet o dagen går fint i alla fall...de e avskede för linda min jobbkollega...de ha lixom vatt vi som jobbat mest som mycke...o så helt plötlsigt ska hon bli lyxare o jobba på lyxhotell i storstaden...vi ha fixtrixat en alkoholpresent till vår kollega ! hon blir glad o vi blir glada o har kramkalas...men hela situationen att hon slutar gör mej stressad !

en present för mej oxå...så ja inte glömmer bort linda ! men de gör ja ju inte...en magnet som handlade om nått som ja va glömsk...ja e förvirrad o bättre kommer de inte bli !

tips från coachen...

jag: - linda ha du nått tips till mej nu när ja ska komma ihåg allt som du kommit ihåg ?!
linda: - marie ! drick mycke alkohol på helgen...men ring mej när du vill...
jag: - gäller de dygnet runt ?!
linda: - japp...även på kvällar o nätter när du inte hittar hem...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: