Mie

2007-12-26
23:38:24

25 december - alla ungdomars dag !
efter barnens dag kommer dom lite äldre barnens dag...nämligen den 25 december ! på schemat planerat fest i mitt place...majsan...frida o ja firrar lite käk de bjöds på taco för 3 ! lite eye-toy hanns oxå me ! sen anländer grabbarna...emma...mer grabbar o johanna ! festens deltager va numera fulltaligt...mycke spex o spel...men de fylls på me mer :) calle brevbärare kommer ! ett besök hos ss kläms oxå in så nu ha man sett hur han bor me...de e tidig utgång dom gäller en dag som denna redan klockan 23 e de vi som e ute ur lägenheten...de flesta på väg mot city men inte ja o johanna vi spexar oss mot preem bottenapp o vidar emot shell ! öppet lycka på gatan :) vi fixar kontantkort mest för att louise behövde de ! sen e da ja o johanna som spexar vidare in mot city...planerar mest att vi egentligen inte behöver gå in nånstans utan hellre spexar kring ute...men vi hamnar på hessle ! där möter vi grannen...emma o co...dator-måns...de e många ansikten som känns igen...o så träffar jag filip en grabb ja tror mej känna igen men så e icke fallet tror ja...de e spex o allt e riktigt kul :) johanna...emma o grannen vill dra sig hem när klockan bara e barnet...jag vägrar o följa me...svar nej ! mitt i all spex kan man ju bara in gå ! ja o min nya vän filip spexar runt i kring...träffar okända människor...tar fotton o allmänt bara är ! jag gillar läget...kommer bort o blir ivägburen av en okänd...de va läskigt men ja kom bara nårra meter...sen återhamnar ja i mitt nyfunna sällskap...

de vankas efterfest på kapellgatan...men jag avbryter hela aktionen klockan e inte barnet längre men filip...kommun-killen o jag kör vår egen efterfest när klockan plingat halv fyra e de vi som intar kapellgatan...o vilka hittar man i sin säng om inte grannen o emma...nej nej de e inte som de låter där ligger dom i en varsin ände o sover...då kan ju inte vi bara komma o störa så vi glider vidare ut till rummet...klockan blir 4 halv 5 så yes de e nog sängen som väntar...grabbarna går åt varsitt håll ! jag slänger mej i sängen mellan grannen o emma...

kvällen va den mest spexade på länge...de e sånna tillfällen man vill att tiden ska stanna ! många nya människor o så alla andra najs människor som jag träffade på !

TACK TACK ALLIHOPA DÄR !








kvällen jag säger då de o detta men ja kan inte annat än o gilla läget

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: