Mie

2007-12-16
18:51:41

dagen som ramlade ner från helvetet !
igår...de va verkligen en helvetes dag på fantasi jag har inte skådat något liknande !

värsta lugna chillet o vi bestämmer oss för att kollektivt sätta igång julkalendern...chefen, johanna, BG-johanna o jag ! mest för att de e lugnt o vi tror på lugnens dag...överlämnar fjäsk hjärtat till chefen "världens bästa chef"...han blir glad o ska ta hem o visa kvinnan i hushållet ! BG-johanna o bossen lämnar fantasi i tron om att de kommer va lugnet själv...men svar nej ! helvetet bryter lös folk fullkomligt väller in...o nej de e inte frukostbullar, kakor elle tårtor dom vill ha...alla vi verkligen ha frulle ! när kön från frullen korsar kön till kassan då e de kaos...hela fantasi fylls upp ! resten får vända i dörren...kommer en tjej " har du ett bord för 6 ?! " svar nej titta dej omkring folk står näst intill upp o äter...tanterna hojtar om de ena o de andra ! men de mesta e under kontroll...efter en sån frulle så ber man om en chill eftermidda ! men får vi de nej nej nej ! disken e inte ens i kontroll förrän den 3-timmars långa lunchen startar...mitt mellan röror o grönsaker...jag säger då de o detta ! att komma ifrån jobbet i tid en dag som denna funkar bara inte...samvetet säger att tjejerna oxå vill sluta nån gång...lider me elin som mådde kasst men jobbade på uber i alla fall...

eftermiddan tillbringas me mams i city...liter julklapp till bruschan o allt men koll omkring...men jag e negativ till allfoto va e de för stil o ha stängt hur som helst jag kommer ju inte få ut mina fotton i tid...

på kvällen stundar de fest me BG-johanna...de e vi som tar en buss mot Vä me en varsin lila kasse i handen...får jaga dricka på bussen o johanna får knäppa mina skor...grabbhalvan möter oss vid bussen...de vankas fest o vi e taggade...men sällskapet va en hög me hmm ja vet inte riktigt hur ja ska sammanfatta de hela men de va allt från 16 åringar till halvnaken fantasi-kund ! ja säger bara tack men nej tack...ögonen blinkade tungt o ja o johanna tog vårt pick o pack o drog oss ut i natten för att åka buss...vi gick 4 busshållsplatser för visst e de varmare o gå än o vänta på en buss...till slut hamnar vi på bussen ! hoppar vi stationen sen e de vi som besöker subway...där hade vi ingen pp men helle o hon den andra roliga va där...ja klarar inte riktigt de där me mackan själv lappen ligger hemma o finns inte på subway...men jag har helle o hon e bra så hon vet när syster e i usa !




Kommentarer:
#1: Louise

hahahha. harligt att du har kopt resvaska. ar resan bokad da? bra att helen ser efter dig, sa de ska va! o ja, snon kommer nog va kvar nar ni kommer!

2007-12-16 @ 19:36:41
#2: mie

väskan e köpt o resan bokas nästa vecka :) jag längtar redan efter ett snöbollskrig :P

2007-12-16 @ 23:31:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: