Mie

2007-12-21
21:17:10

dagens ord: diarrè
hjälp jag råkar snooza över...9 minuter e okej men 18 e för mycke...att gå upp 4,30 när man ska va instämplad o klar 4,45 e aningens tajt...sen ankomst 4,50 ! o då e redan johanna på plats ! jag biffar fram 19 landisar o johanna sköter resten...dagen fortsätter som alla dom andra dagarna i veckan me tok mycke o göra o stress...o så kommer kunden som bara e ute efter o sätta dit johanna...men vi e inte dom som e dom svar nej vi spexar gärna till de o får lite kul istället...de börjar me att de blir nått fel i kassan o ha blir irreterad på johanna...fortsätter med att de inte finns rätt bullar till dottern i frullen...de e där vi märker att han e ute efter o sätta dit...hela uttrycket hela sättet....då tänker vi spexa till de bara för att han ska få nått mer o klaga på så att vi kan va uber trevliga tillbaka...vi hinner inte komma på nått förrän han själv gör de...var e teskedarn ?! hade en normal kund sagt detta hade vi inte reagerat men hela attityden o hela altet sa lixom att han skulle störa sig på oss...johanna går förbi mannens bord i samma stund säger han till dottern att de nog e för lite personal på stället...okej att de kanske fattades kaffekoppar...men vi gjorde så gott vi kunde o man kan ju inte ha en person som bara står o väntar på om de kommer mycke folk elle inte...vi teamade o de va gött ! ringer in elin 2 timmar tidigare...mest för att de e uber mycke o göra !

jag tar tag i allt vad smörgåstårtor heter...börja lägga ihop 1 forsätter me 2 till o när den tredje ska läggas ihop upptäcks att de inte får va lök i röran...ååååå ny röra måste göras klockan e 15...rörorna e gjorda o de e bara o lägga ihop den sista o skriva ut helgens bilder ! lycka på fantasi men då upptäcker getrud att de e 2 smörgåstårtor till...f-n brödet e inte ens upptinat....ooooo jag blir trött i hela mig...16,37 e de jag som lämnar fantasi med glädje !

hämta almenackorna mycke nöjd blev ja :) kvällen lite spel oss johanna men de blir tidig hemgång huvudet lixom inte riktigt hängde me tröttheten e märkbar från huvud till botten ! så snart tro de elle ej så e de ja som slaggar !

dagens:
Emma står ännu en gång för dagens...mitt uppe i med andra ord spelet sitter ja o försöker förklara ordet diareè...jag förklarar det med löst bajs...hon gissar på allt möjligt tills ja kläcler ur mej desirrè o genast har emma de rätta ordet på tungan !

imon bär de av mot karlshamn o vidare mot kalmar...back to karlshamn för o hämta min lånebil sen e de ja som kör till skåne i min ensamhet...

Kommentar:

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2010-01-13 @ 13:44:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: