Mie

2007-12-22
23:50:08

det är över nu
alla julklapparna e inslagna...påsarna e packade o ja e redo för allt vad julfirande heter !

eftersom släkten e skild hit o dit...ingen riktig ordning nånstans...så e de julfirande imorron redan...lilla julafton en traditions enlig jul hemma oss bror modell störst...med familjen o mina kids ! syskon hit o skilda föräldrar dit summa av kardemumma blir de sisådär 20 personer ja e inte negativ jag gillar de...på nått sätt går de runt och jag gillar de !

julafton ännu en traditions enlig jul me lite släkt...inte lika komplicerat men de e julbord...o tur har väl jag som missar lutfisken och som jag redan sagt till om...all mat som äts innan jag ankommer behövs icke sparas till mej...jag tror jag klarar mej utan den där lutfisken o ansträng er inte med bullens korv heller ! jag e inget barn men e tacksam för omtanken !

julens planering svart på vitt:

23 dec: lillan julafton...jobb 6-12 me mina underbara kollegor ! en sväng te biltema där batteri ska inhandlas...julfirande kl.14 ! på kvällen bär de ännu en gång av mot skåneland där fantasi o berra väntar !

24 dec: dagen vi kallar officiellt julafton...jobb 6-15 (6-14,01)...julfirandet startar 13,00 jag kommer förhoppningsvis lagom till kalle anka...sovning i karlshamn...

25 dec: fantasi har stängt därav denna ledighet...lite julfirande me kasson ! sen bär de ännu en gång av mot skåne där de ska va fest i min lägenhet o om de går som planerat e de utgång som gäller ! detta e även dagen då det e officellt julfirande i usa ! god jul louise :)

26 dec: fantasi åter igen öppet jobb 9-18 dödsdagen ! stänger med emma jag är glad...fest i ett lyxhus på landet en av fruarna fyller år...ålder okänt !

27 dec: mie öppnar på fantasi 4,45-13...

28,29,30 dec: finns jag på fantasi !

31 dec: dagen vi kallar nyårsafton där de ändå som e spikat e jobb 6-14 med emma...men på kvällen ska de nya året firas in men var när o hur e oklart...men nått spexat händer va så säker !7

2008 kommer bjuda på förhoppningsvis mycket händelserika spektakel...mer trappfester...mer allmän fester...mer kärlek...mer vänner...mer fantasihang...jag tror o hoppas att 2008 kommer att droppa fram precis som 2007 ! o inte nog me att de ska bli mer av de mesta en usa resa står för februari...jag o helle min nya syster tar ett plan till louise i usa ! jag ska träffa bush...hälsa på frihetsgudinnan...lära mej bättre engelska...fotografera...o allmänt spexa runt me 2 personer som betyder o jag tycker om :)

jag önskar alla vänner, bekanta, grannar, päron ja alla en riktig god jul och att alla får ett bra år !

Kommentar:
#1: louise

ja de kommer bli kanon! god jul mitt hjarta

2007-12-24 @ 01:46:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: