Mie

2007-12-17
21:32:31

fantasi 4,45-13...subway 14-17,30...
de e jobb för hela slanten ! o ja måste säga de att all erfarenhet man kan få i livet e en nyttogrej...ja menar nu vet jag hur de e o jobba på subway oxå...o ja e inte negativ ska ja säga...ida en mycke bra coach ! jag hamnar i alla olika kläderna men mest flash e mitt förkläde som enbart bärs av dom högt uppsatta :) de e bara o tacka helle för lånet  ! jag gillar subway-gang de e inte mer me saken !

kvällen en tur till elgiganten me grannen...tvätt...o pepparkaksbesök oss emme...grannsämjan e på topp !

en chatt me louise ikväll :) jag blir glad o de gör kvällen ! kan ju inte bli bättre i usa gött o veta...

Kommentarer:
#1: Louise

Skont att hora att du har de bra, de ar jag glad over!

2007-12-18 @ 14:41:31

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2008-09-26 @ 13:45:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: