Mie

2007-12-25
13:13:07

jag e förvirrad o senil i en obekväm kombination
de e därför jag sitter här i gårdagens kläder...

kläderna jag skulle haft ligger säkerligen hemma i soffan dom va packade...men där kan ju dom ligga packade !

väcks av telefonen...kasson ! mie e trött i ögonen...men stiger upp o tar sig till hus 2 de e julklappsbyte me min gamla goda vän...fotto de e lixom lite du o ja ! jag träffar isac o han e en cooling han vi spelar gitarr o nu för tiden e ju inte de ett främmande instument för mig...vi rockar han o ja !

nehe snart bär de av mot skåneland igen...mammas mp3 e laddad o till mormor ska de köpas en stereo...ibland får jag ta över de tekniska men ja e inte negativ !

ikväll e de fäzt på kapellgatan...sen tar vi oss ut nånstans ! som vanligt har jag egentligen ingen koll men jag gillar läget o e helt öppen för förslag !

o louise va snäll mot tomten :) eller om ja anstänger mej santa claus för de e väl så han heter mannen i skägg !
God jul på dej o dina kidz !

~alla vägar bär mot skåne eller ?!~

Kommentar:

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2009-03-02 @ 10:57:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: