Mie

2007-12-20
23:15:40

[email protected] nås dygnet runt på fantasi !
idag vaknas de upp kl.4,12 o med hänsyn till min inneboende så snoozar jag inte utan drar mej snabbt upp...me lite tycka synd om mej själv feeling...vill sova mer men de e inte mer me saken mie du tar dej i kragen o sköter ditt jobb !

anländer till fantasi...glider in kokar som mest klockrena äggen ! jag har blivit lite av en äggexpert måste jag påstå...glider ut o gör allt annat som måste göras...de e frulle o de e annat...elin anländer o de packas beställningar folk e tokiga nu i juletid ! vi har tokmycke o göra mest hela tiden...6 smörgåstårtor o 8 landgångar...de e stress människor e hungriga o ja tror en flashback från i lördas men svar nej så kraftigt blev de inte tacka nån för de...när smörgåstårtorna e klara e klockan nästan 12,30 o listan som brukar skrivas på morronen o va halvklar vid denna tid e inte ens skriven...vi ligger back ! o emma knytet e sjuk ! personalbrist ! tur vår räddare elin kommer...men som alltid känner ja nått slags ansvar o va kvar...så ja e kvar till 18,30...sen kommer elins mamma o hjälper till ! tusan jag tror jag e näst intill arbetsnarkoman eller nått...de e nått i mej som bara inte kan släppa de...P:et vår gamla anställde kommer in...trevligt värre mött boss i city...som berättat om detta helpass men de e vår mie de ! tänk den dagen ja inte e er längre,,,men jag gillar fantasi ! de ska ja inte sticka under stolen me...men när andra bossen klämmer ur sig att på julafton e de öppet till 14...de hade han ju inte kunnat klämma fram lite tidigare...de e inte mer me saken än att ja o elin kommer va utstämplade 14,01 ! nej för ska ja missa julafton ska de va för att jag somnar i bilen o krockar för då e de meningen inte för att jag ska jobba i allafall...

kvällen bjuder på julbak ! men jag tröttnar men allt blir klart o jag e glad...emma ringer o louise ringer o förgyller min kväll...ni e guld värda bara så ni vet :)

bilddagboken e fresten uppdaterad om ja skulle ta o dra mej in i duschen för att sedan snitsla mej fram till sängen...imon träffas jag på fantasi mellan 4,45-15...sen e de förhoppningvis ja o helle som bokar usa trippen...kvälle vankas de karaokefest...over and out helt enkelt !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: