Mie

2007-12-22
22:21:12

mot höger o jag e ganska mycket ledig !
en efterlängtad ledighet efter intensivt jobbande blev de idag...men inget för inget jag gillar mina kollegor o vill bara säga hej innan jag åker till höger i sverige...dom såg ut att må bra o ja kunde genast vandra mej genom city o mot tåget...tåget skulle till karlshamn...jag satte mej där i lungnan ro inte trött så ja kände inte ens att de va sömn i ögonen trots att klockan inte va så mycke...där satt ja o konduktören tittade inte ens på mej...o ja e ju inte den som vill dra uppmärksamheten på mig...så om ja sumerar resan va den gratis ! i karlshamn hämtar bruschan o mamma upp mej...

resan avgår o stannar upp i kalmar staden som ansluter med ölandsbron...joda så att de e kulturellt o lärorikt ! de e lite shopping o ja hittar en klänning...sista klappisarna ! så nu andas jag o tänker jul i frid ! vi åker till de ena o de andra köpcentret,,,inte så mycke o ha egentligen så vi åker vidare mot ikea land där de intas ett stadigt mål mat bestående av strips, ketchup och salt ! pallar inhandlas för inte ska mina besökare behöva sitta på golvet ! till jobbet handlas de tallrikar lunchen ha ju vatt ganska stor på senaste o äta i djup tallrik känns barn ! en ny mjölkkanna kära kunder ! nu räknar jag me att jag ska slippa torka upp mjölk var o varannan minut !

efter ett besök i en av mina favvoaffärer bär de vidare mot karlshamn ett snabbesök oss mormor...ett annat besök oss brushan o mina kids...en bil ska lånas ! jag undrar om de e nårra lustigheter me bilen som jag bör informeras om...svar nej ! elle jo den har ju 2 gaspedaler du e verkligen roliga brossan...men ibland tar ja dina skämt på allvar o blir nervös...bilen, en vit ford spinner som fisken i vattnet...en frisering av bruschan...ett besök oss kasson o ja e redo o ta mej till skåne på egen hand med en ford till mitt förfogande...hellyset e en teknik för sig så där sitter ja o håller innen spaken tills en snilleblixt når min hjärna !

sådär de va en ledig men intensiv dag...jag e inte negativ...

imorron träffas jag åter på fantasi mellan 6-12...emma o jag öppnar sen kommer johanna klockan 9 ! kunde de blivit ett bättre team nej jag tror faktiskt inte de...så nu e de ja som slår in dom sista klapparna...packar bilen o kallar på john blund !

gonatt sverige mina vänner o alla andra...

bara som en perantes bilddagboken en uppdaterad o de inte mer me saken !

Kommentar:

many thanks for your dedications to this world

2008-09-23 @ 08:30:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: