Mie

2007-12-30
20:46:56

nyårsafton
imorgon stundar nyår...dagen som innebär jobb för mej o emma 6-15...men sen e de vi som korkar upp ! de e inte mer än rätt ! men jag e väldigt glad att de e emma jag jobbar me för vi e ju teamet teamet ! o så va de massa längesen vi jobbade ! efter jobbet e de fest som gäller har inte så mycke koll men den ska i alla fall äga rum tillsammans med emma o hennes hangs ! jag tror på en toppenkväll :)

år 2oo7 vad ska man säga...ett av dom bästa åren kanske där de har hänt massor !

januari...första väla tripen med mina nyfunna vänner i skåne...jag håller på o svimma o kan inte köpa skor utan att fötterna ska mätas...får en stämpel "inte alla hemma"...men på nått sätt så blev ja inte utvisad från er i alla fall ! första fantasimiddagen infaller...vi bowlar med företaget o de blir gemenskap av de hela !


februari...
fyller min minsta kotte 1 år...annars glider nog livet på i en bra ordning !

mars...blir jag gammeltanten själv...20 år jissus men nu släpptes jag fri till systemet...de e nu alla festligheter börjar...

april...maj...juni...juli...augusti...september...e mesta dels fest o spex som gäller ! oktober forsätter...november kommer o så slutligen december där vi e nu...de har passerat fester...avskedsfester o allmäna chill söndagar massor av jobb...december 9...e de vi som säger hejdå till louise...den 10 december spexar hon iväg till usa ! nu rullar livet på inte som innan men de rullar ! jag uppskattar o tycker vännerna e de bästa !

2oo8 kommer förhoppningvis bli ett lika skinande år som 2oo7...dagar flyter ihop de kommer dom alltid att göra för helt plötsligt va helgen över igen va de nu e man kallar helg om de står jobb på schemat...

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA !

o kom ihåg livsorden..de man inte minns har inte hänt ! en gång är ingen gång..ha ingen ångest de löser sig alltid!

Kommentarer:
#1: Pernilla

Gott nytt år, ha en underbar dag/kväll. Kram =)

2007-12-31 @ 12:00:20

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2009-02-16 @ 09:19:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: