Mie

2007-12-30
20:22:22

sjukling...men på jobbet o en skinande lägenhet !
vaknar upp av klockan vill egentligen protestera o önska mej en sovmorron...hela halsen svider o kroppen e i ett allmänt häng...men de e ett jobb som väntar så de e bara o fixa sig o ta sig till vendesgatan...där jag blir rädd för min kollega som står där i tvättstugan o står...ögonen e blanka o rösten e nästan borta...men jag tror inte jag blir friskare av att gå hem...utan de e bara o jobba på o sant som tänkt jag har blivit friskare under dagen !

lugnet på fantasi men imon e de 7 smörgåstårtor o dekorera...

efter jobbet blir ja hämtad av bg-johanna...polarn malin o ko-san som just slutat me sin inventering ! vi glider upp mot city kollar in lite mellandagsrea...jag hittar en t-shirt o ett skärp ! jag glider hem o glider vidare mot maxi där parkeringen e mer elle mindre smockad ! där kommer ja me mina flarror o handlar tandborstar o schampoo...sen bär de av mot kapellgatan...o ett städryck me allt va de innebär...toaletten allt annat torkning av golv ! jag e nöjd...

nu efterlyses en ny tändare för den jag har e kass !


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: