Mie

2007-12-14
23:42:56

spexat pepparkaksbak !
idag en dag på allas vårt fantasi...en dag precis som alla andra...

men ännu en gång utforskar jag världen utanför mina arbetsuppgifter denna gången ska ja växla pengar på banken...jag tycker de e lite spexat o gör de gärna...där går ja me mina myntrör i en glasögonpåse...

efter jobbet en sväng me den nya systern te P.O.P...o ja e ju snurrig om nån helt säker på att de ligger mitt emot domus...men va gör ja går där o virrar o förstår mej inte alls på va de ligger...tur ja har att min yngre kollega kommer bak mej...tack amanda ! de e du som visar mej i city...

eftermiddan o kvällen bjuder på spexat pepparkaksbak o besök på musikbörsen me en gitarr på ryggen...där gick ja o bageri-johanna hur som helst...jag kände mej som en tvättäkta estet me en för stor gitarr på ryggen...vi hälsar på inne på musikbörsen o snick-snackar lite me praoarna...måns o vladde ! jag gillar kontakten i huset...sen e de en scanning-tur på maxi bland florsocker o blockchoklad...lite stänghjälp me emma o vi e på plats på kapellgatan ! vi bakar spexar o gör hjärtan o gitarrer ! louise du fick va me lite på ett hörn för vi saknar dej när vi ska baka pepparkakor...man behöver bara ha aceton när emma e me o bakar pepparkakor annars e de inte direkt  normalt...men råkar man spilla lila karamellfärg på ett vitt bord så ja då e aceton bra...men emma de e chill för bordet e snyggve igen :)


Kommentarer:
#1: Louise

gick de bra for er da? eller smakade pepparkakorna skit? hahha skoja me er

2007-12-15 @ 17:26:28
#2: mie

haha dom blev sketa bra :P du vet deg från jobbet !

2007-12-15 @ 18:10:35
#3: Akselidun

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

2010-04-26 @ 10:18:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: