Mie

2007-12-03
20:50:45

uber längesen...därför en riktigt uppdatering; trappfest...o sjukling !
mycke längesen jag tog mej tid o skriva i min älskade blogg ! därför e de på tiden...

lördag den årliga trappfesten...lyckad något smalt me grannar kan ja tycka men ni som va där gjorde festen...de va allt från tändstickan...till disknisse till abk ! i like ;P dörrarna stog öppna som på en äkta trappfest ! de va visserligen lite konstigheter som hände...jag gillar mina grannar vissa mer o vissa mindre...

söndagen tidiga morron 6.00 så efter en sömn på 1½ timme va man på jobbet...sen va de dax för släktmidda oss louise...de va julbord o de va tårta...jag va trött men trots de hela så vann ja,louise o liljehov den något avancerade usa tävlingen !

morronen började piss ! gick till jobbet 4.45...seg som ett annat odjur me illamående upp över öronen...så när emma ankommer kl.6 e de ja som försöker få tag i nån som jobbar för mej...inget lyckat men de löser sig ändå...chefen tyckte ja pratade osammanhängande o såg allmänt trött ut...de kallas sömnbrist ! så 6,30 va de ja som avancerade mej till kapellgatan o sjönk ner i sängen...louise min räddande själ tog självklart hand om sjuklingen ! emma o johanna ni e mina andra räddare ! en spya o man va på benen...en film o man va under jorden...en ipreen o man va på benen...tvätt ikväll hoppas bara att ipreen håller i sig o ja e frisk tills imon för då e de vi som avancerar oss upp till ullared...för ja vill vill vill !

tack för att ni e ni !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: