Mie

2007-02-14
20:45:38

elräkning/näträkning
dimper ner en räkning i min post en elräkning ja som trodde ja just betalat den...nej de va ju bara näträkningen...ringer kundtjänst hon förklarar...vem tusan kan veta att man både ska betala elräkning o näträkning de va de töntigaste ja ha hört...o ännu en gång blandar ja in skolan...dom ha ju lärt mej för lite !!!

inte nog me att dom missat den lilla viktiga detalj...så måste ja ju verka helt dum o osmart inför kunderna...

kund: - ska ja ta me mej en rekonstruktion ( ja vet de heter inte så men kommer inte ihåg de rätta namnet)
jag: - hmm...eee va menas me de ?
kund: - alltså en rekonstruktion...så att vi kan fakturera
jag: - *tänker* hmm...aa jaha du menar adress ja men ta me de !

skolan får all kritik för brist på flytta hemifrån information o för all viktiga vuxenord dom missat översätta till mej...ja e djupt besviken...men att lära mej när en o annan kung dog de ska va viktigt...

Kommentarer:
#1: Anonym

Jag antar att du inte kan något om kungar heller så man kan ju inte skylla allt på skolan...

2007-02-14 @ 22:15:47
#2: mie

haha nej de e sån information ja ha förträngt...ja måste ju minnas nutiden !

2007-02-14 @ 22:18:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: