Mie

2007-02-08
20:45:21

o så lite mer nostalgi !
bara för att ja kom o tänka på när mitt första livs första passfotografering...hela familjen hade begett sej till det lokala konsum där den där fotokuren står...försöker lägga upp en taktik me familjen för att de ska bli så billigt snabbt o smidigt som möjligt...men dom verkar inte riktigt va me på min taktik...taktiken va den som ja sett på sällskapresan när dom e i fjällen...ni vet då familjen som ska ta liftkort delar på korten...springer ut o in i fotokuren...ni vet man brukar ju få ut 4 bilder på samma papper ju...o eftersom ja inte visste nått annat o familjen inte fattat sej på min taktik så va de ju bara o visa den i verkligheten helt enkelt...så efter att min bild 1 av 4 va tagen sprang ja ut ur den där fotokuren o försökte trycka in nån annan familjemedlem...dom fattade inte rikitgt va ja höll på me...o efter som ja va minst så lyckades ja inte putta in nån men ja åkte in igen...de kortet vill ja säg blev sådär...i alla fall så vet ja nu...en karta me bilder åt varje person...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: