Mie

2007-01-05
18:51:18

att dom ens vågar ?!

ge mej ansvaret att sköta pajer igen...men eftersom jag ha sagt att jag ska lära mej av mina misstag så kanske de inte va så fel...elle ?! nej...ugnen stod inte på en grad över 195 celcius...o ja tror att jag lyckats...

pajerna såg ju normala ut...men armen e brännmärkt för livet precis som för länge sen då blev jag me brännmärkt...denna gången kom skadan lite under den andra...så ja e helt enkelt streckad...de gör ju ont som tusan o köra en very hot plåt i armen...men de e ingenting mot hur äckligt de kommer att se ut...en vattenfylldblåsa...de e otäckt de...

för övrigt sägs de ju att de e den trettondagen nånting...en konstig dag på nått sett...vafö ha en sån konstig dag egentligen ?! men människor e ju hungriga en dag som denna i alla fall...så summa av kardemumma 11 timmar på worket...6-17...hjärnan o hela huvudet sover...


Kommentar:

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

2010-04-27 @ 08:24:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: