Mie

2007-01-21
17:31:28

en lördagskväll o de kan bli hur bra som helst !
absolut o lite till !

efter jobb stod de matlagning...filmtittning o sen lite playstation i-tune på de ! de e ju givet att de kan bara inte misslyckas...emma, therese, johanna o så ja då...tar en röd bil till willys...vi ska handla !

meny ala oss: platta potatisar från ugn & egengjorda hamburgare !

de låter ju svårt de där o riktigt vuxet...men först lite inhandling på willys där vi hittar mycke naturnyttiga saker...o då snackar vi verkligen naturnyttigt...ha de nånsin funnits nårra ekologiskt krav odlade ägg i min  närvaro ?! nej för kattsingen...men nu kan ja säg att ja e miljövän oxå ! vi handlar inte bara på willys...nej nej ! emma hon går in i en skylt o vi ser therese pappa på tv de e underhållning på hög nivå de !

vi kommer hem till mitt place för att tillaga ingredienserna:

potatiskärare: therese...biffgörare: johanna...dukare: emma...fotograf: jag...på väg: louise

nej ja höll inte i nån form av matlagning...ja e ju inte nån stjärna i köket...eller jo ja hade ju i alla fall grytvante på handen inte ens ugn e min grej...de e ju bara o se på när ja gjorde tacopajer på jobbet i 295 grader...men min ugn går inte så högt så vi behövde inte oroa oss...men de blev uber gott !


sen kom louise efter en trip från malmö...o vi bestämde oss för om de ändå inte va dax för lite playstation...koppla in camen...starta spelet o börja tävla ! rullisarna va uppe så grannarna kan ju inte annat än o funderat va som försegick...lite häcklöpning...pingis o annat sportigt !
efter denna helt otroligt roliga sportfight över till nått lugnare...film ! men så när filmen börjat så e de en telefon som signalerar för sms...de kan va emmas de va emmas...hon hoppar ner från soffan o rätt i popcornskålen men de va ju oxå rätt kul !

32283-456

~bilder e kul...vissa ännu kuligare~

Kommentarer:
#1: Dewdrop

ditt köksbord har aldrig haft så många som äter vid det va? hehe! du sitter väl alltid annars vid teven skulle jag tro... hehe!

2007-01-22 @ 12:45:27
#2: mie

haha helt rätt :)

2007-01-22 @ 14:12:44

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

2009-03-19 @ 11:55:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: