Mie

2007-01-11
20:01:47

igår va de kalasdax
o denna gången va de ingen mindre än mamsen som fyllde gammal...så de va kortrvisit i karlshamn city igår...trevligt som tusan...alla mina små troll va ju där...

eftersom de va kalasdax...va e kalasdax utan ett paket ?! så en tröja o ett par sånna där tofflor...

                               32283-415
till höger har vi dom 2 prinsessorna som gillar allt vad barbie heter...4 år o små goingar...i mitten har vi den yngsta i flocken...han som inte riktigt hittat balansen i livet...än så länge kryps de...käkas på allt i hans närhet...jämte honom storebrossan som e en cooling...som egentligen tycker väldigt mycke om sin syster o sin bror...men e för cool för att erkänna de...7 år går i skolan...kravet att va me på kort me små kidsen e en stunds sysselsättning med min telefon..till höger har vi tjejen som e lillasyster till den ena prinsessan...liten men lurig...

prinsessa nummer 2: - ha hon blöja ?! (pratar om lillasystern till den andra prinsessan)
jag: - aaa...hon e ju inte så gammal...
prinsessa nummer 2: - aha...för hon o ja vi (pekar på prinsessa nummer 1) e ju 4 så sånt behöver inte vi längre...



~ ooo min pappa han e så fjantig ~

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: