Mie

2007-01-12
22:39:55

imorgon: jobb bowling 3-rätters

jobb; 6-15...

sen e de bowling o 3-rätters för hela företaget...de kan ju bli riktigt nice de...nyladdade gröna ikea-batterier...ett tomt minneskort o en kamera i handen...så kommer de ju bli uber fantastiskt !

ett uppsamlingsheat av kollegorna i mitt place innan de bär av till nått bowling/restaurangställe...

morgondagens outfit om något annorlunda...efter shoppingbesöket på väla...byggdes min garderob me nya nice kläder me assistans från dom bästa klädassistenterna louise, therese o emma !

vi ska bara bli lika bra på o hitta hem igen som på shopping...för shoppingen den e nere i blodet för längesen...de där me pengarspendering finns de absolut  noll problem me...ibland vill ja bli tjejen med guldbyxorna...att ja inte kunde råka köpa ett par sånna byxor...


Kommentar:
#1: Dewdrop

åh Väla! vill dit.. var ju länge sen sist.. var där första ggn med dig, rille å kodda.. sen har jag inte vart där mer.. åh jag får följa med nästa gång... haha! =)

trevligt med bowling.. hoppas du får massa strikes! *go mie, go mie, go mie..! hehe.

2007-01-12 @ 23:31:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: