Mie

2007-01-10
17:05:54

kundtjänst; elgiganten
så igår då va de dax igen för mina välkända kundtjänst samtal...denna gången till elgiganten...eftersom jag lyckats få pappa att tycka att de här me x-box kanske ändå inte e så fel att placera i mitt gamla rum hemma oss päronen...så då måste ja ju såklart kolla upp om dom har nårra på lager...

dom hade utgått ur sortimentet...jaha...ibland verkar man ju va lite efter i tiden...de ska ju va 360 nu för tiden...o de va inte grabben i andra änden sen på att säga...mitt samtal gick ut på en fråga som krävde ett ja eller nej svar...samtalet varade i flera minuter...

- ja ha ju själv 3 x-box hemma...men alltså fråga mej inte varför...själv föredrar jag ju x-box före playstation...

okej intresse-klubben antecknar,hissar sin flagga o skickar ett vykort ! men visserligen kan ju de va trevligt o höra hur många x-box han har hemma...eller varför just han föredrar x-box...



även denna gången va de elgiganten som blev berörda...vuxen som man e så äger man den blåa dammsugaren från elgiganten...o nu va de så att den där blåa apparaten som ska ha en funktion som suger upp den ena partiklen efter den andra...men just mitt ex verkar saknat den starka förmågan...så iväg till elgiganten...får en ny utan nårra problem som helst...de e ju så att jag aldrig mött nån bättre återlämningsaffär än elgiganten...o som nått litet extra fick jag ett presenkort...ja e alldeles nöjd som kan verkligen de där med god kundkontakt !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: