Mie

2007-01-26
20:42:15

mie ala tårtbeställningar !
en kund som tror att jag har 100 koll på kristianstadsbarnens födelsedagar...

jag: - vilket datum vill du ha tårtan till ?
kund: - ja...till min dottersfödelsedag...
jag: - jaha...hmm...när fyller din dotter år da ?
kund: - ¨den 4 februari !

tack för upplysning de ska ja verkligen lägga på minnet...

o så en annan beställning...

jag: - vilket namn ska ja skriva beställningen på ?
kunden : - samua !
jag: - va sa du ?!
kunden: - samua...
jag: - okej...hur stavas det ?
kunden: - s-a-m-u...
jag: - s-a-n-u...
kunden: - nej...s-a-m-u...
jag: - va sa du att du hette ?!
kunden: - samuel !
jag: - men ååå...haha de kan ja ju stava till !

Kommentar:

Good people of togo i was here ok.

2009-05-19 @ 09:50:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: