Mie

2007-07-15
15:53:15

lördag en lugnare lördag
lördagen tillbringas som sagt i 6 timmar på fantasi...okej att ja gillar mitt jobb...men ibland vill ja inte va där ! nått som ja däremot gillar e o komma hem till ett nystädad hem...tack grabbarna ni får stjärna i kanten ! cj o bjerlo hade hunnit smita iväg innan ja kommit hem...men fidde o ja slaggade framför en movie istället elle jag sov o fidde tittade på film...sen dax o göra sig något anständig för en runda i city...lite koll hit o dit ! på stora torg möter man halva fantasistyrkan...vi e som magneter allihopa...telefonen ringer...de e min kollega bella i andra änden...nu hade de hänt igen...skärt sig i skivmaskinen...o inte nått så lite töntigt som mitt nej nej...in på sjukan o hela köret skinnet hängde som på en bit ! jag tar maskinen med mej till helvetet...kan jag då jobba 6-15 söndag ?!?! ååå nej faktiskt inte jag vill inte o ja kan inte...men ja säger de me samvetet lågt...o hoppas på att de ska lösa sig !

efter lite promenix o lunch i city glider vi hem till psyket kollar in en film o tar det chill...louise ringer o vi hämtar henne i ett ovesholm...hör o läs jag kör NRJ ! alltså fiddes bil utan servo...jag e rätt klen har ja kommit på...nervös som om jag övningskörde...men detta e ofattbart en muntlig vägbeskrivning o vi hittar ja e massa imponerad...in i city drar kring ett varv in oss konkurrenterna...träffar sanne...o sen e kristianstadsdagarna allmänt slut för våran del...louise åker till sitt o slaggar o vi åker till mitt !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: